خرید شماره مجازی ارزان

یکتا پنل به عنوان ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی اقدام فروش شماره مجازی با قیمت ارزان نموده است. تفاوت عمده یکتا پنل با سایر سایت های فروش شماره مجازی ارزان ، مطمئن بودن و دریافت شماره سالم می باشدد. از طریق اقدام برای خرید شماره مجازی یکتا پنل می توانید از شماره مد نظرتان برای احراز هویت شبکه های اجتماعی مختلف استفاده نمایید.

 

از کاربرد های عمده شماره مجازی نیز به امکان عضویت در سایت ها و مسنجر ها می توان اشاره نمود که به آسانی تحریم و محدودیت های اپلیکیشن های مختلف را از این طریق می توانید دور بزنید. بسیاری از کاربران مخصوصا افرادی که نیازمند شماره مجازی برای وریفای اپل ایدی می باشند ، به طور کامل با Virtual Number ( شماره مجازی ) آشنایی دارند.

سوالات متداول پیرامون خرید شماره مجازی ارزان

یکتا پنل با عرضه شماره مجازی ارزان برای تلگرام نیاز بسیاری از کاربران را مرتفع نموده است. با استفاده از امکان خرید شماره به صورت ارزان ، امکان استفاده از شبکه های اجتماعی بدون نیاز به احراز هویت واقعی را خواهید داشت. اخیراً تلگرام در اپدیت اخیر خود با ارائه شماره مجازی اختصاصی خود به همگان ثابت کرد که شماره مجازی به خاطر داشتن ماهیت موقت و بدون نیاز به ثبت هویت ، بسیار روش خوبی برای ایمن ماندن اطلاعات شماست.

 

اکثر افراد برای خرید شماره مجازی به سایت های معروف مراجعه می نمایند ولی غافل از این مورد هستند که یکتا پنل سرویس های مقرون بصرفه و فوق العاده ارزانی عرضه کرده که امکان تهیه شماره مجازی بدون ریپورت را برای شما فراهم می نماید. سایت های بسیار زیادی نیز با عنوان های شماره مجازی رایگان به شما وعده احراز هویت می دهند! بهتر است بدانید شماره مجازی رایگان وجود نداشته و قطعاً این افراد کلاهبردار می باشند و به دنبال دزدیدن اطلاعات شما می باشند. بهتر است بجای مشاهده آموزش های رایگان در زمینه ساخت شماره مجازی که اکثرا فقط تایم خود را هدر خواهید داد ، از یکتا پنل اقدام به خرید شماره مجازی ارزان نمایید. شماره ها تماماً اختصاصی و تست شده می باشند.

بله امکان تهیه شماره مجازی دائمی نیز وجود دارد ولی هزینه آن بسیار بالاست و بدرد افراد معمولی با کاربرد های ساده نمی خورد ، پس بجای هزینه کردن زیاد برای تهیه شماره مجازی ، می توانید اقدام به خرید شماره مجازی موقت نموده و در صرف هزینه صرفه جویی نمایید. یکتا پنل ارائه دهنده شماره مجازی به صورت موقت بوده که پس از دریافت شماره و احراز هویت ، شماره سوزانده می شود و هیچ شخص دیگری به شماره دسترسی نخواهد داشت. هزینه نگهداری شماره بسیار زیاد می باشد و اغلب افراد برای کاهش هزینه از شماره مجازی دائمی مانند Google Voice استفاده می نمایند.

به وسیله هر دو شماره امکان احراز هویت برای شما وجود دارد ولی شماره مجازی ارزان به علت صرف هزینه کم ، انتخاب مناسب و کار راه انداز در زمینه وریفای کردن حساب های شما می باشد اما شماره مجازی دائمی به صورت دائم یا کرایه ای موقت برای مدت زمان معین در اختیار شما قرار دارد و امکان احراز هویت در سرویس های متعدد نیز از این طریق امکان پذیر است.

 

پس اگر به تفاوت عمده شماره مجازی ارزان با شماره مجازی دائمی اشاره نماییم ، متوجه خواهیم شد که شماره های ارزان صرفاً برای 1 بار مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن دستیابی به آن امکان پذیر نخواهد بود اما شماره های دائمی مانند گوگل ویس ، به صورت مادام برای احراز هویت و لاگین مجدد به شبکه اجتماعی مورد نظرتان مناسب می باشد. لازم به ذکر است بعضی از سایت ها به علت عدم اسپم کاربران ، احراز هویت را در چند مرحله در زمان های مختلف انجام می دهند و در صورتی که از شماره مجازی دائمی استفاده نمایید ، بدون دغدغه تمامی مراحل را پشت سر خواهید گذاشت.

انتخاب کشور مناسب با سایت یا شبکه اجتماعی یکی از مسائل پر کاربرد در زمینه تهیه شماره مجازی می باشد ، بعضی از سایت ها یا بعضی از اپلیکیشن ها از شماره های خاصی برای باز شدن آپشن های مختلفی استفاده می نمایند و برای مثال ، شماره ها کشور های مطرح اروپایی از ارزش بالاتری برخوردار می باشند. در مورد شماره مجازی تلگرام اغلب افراد بر این باور بودند که شماره رژیم صهیونیستی از ریپورت کمتری برخوردار بوده و همین امر باعث افزایش قیمت شماره این کشور شد. در کل شماره تمام کشور ها نظیر لاتویا ، آمریکا ، هلند ، آلمان ، تاجیکستان مانند یکدیگر می باشند و تنها ارقام آنها متفاوت است.

یکی از سرویس هایی که اخیرا بسیار وایرال شد و مورد استقبال قرار گرفت سایت چت هوش مصنوعی ChatGPT بود که به نوعی چت بات هوشمند بود و برای ثبت نام و استفاده از این ربات نیاز به خرید شماره مجازی بود تا بتوان احراز هویت اکانت را کامل کرد و سپس به چت با این ربات دوست داشتنی پرداخت. یکی از شرایطی که به آن در هیچ ساخت فروش شماره مجازی اشاره نشد ، محدودیت کشور های مختلف برای ارتقا به پلن بالاتر بود که طبق آخرین اخبار صرفاً برای کشور آمریکا امکان پذیر بود.

 

شماره مجازی آمریکا به علت قیمت ارزان ، امنیت بالا ، دریافت سریع شماره از کیفیت و استقبال بهتری برخوردار است. شماره آمریکا به علت بهره مندی از تمامی امکانات و دور زدن تحریم های مختلف مورد توجه بسیاری از افرادیست که نیازمند وریفای تلگرام ، مایکروسافت ، وب مانی ، پی پال ، تیک تاک ، اپل ایدی و استیم می باشند. در مسنجر هایی نظیر واتس اپ نیز که شماره شما به صورت عمومی قابل رویت می باشد ، داشتن شماره مجازی ارزان آمریکا جلوه بهتری به کسب و کار شما داده و باعث افزایش اطمینان کاربران شما می گردد. جهت خرید شماره مجازی بهتر است به صفحه خرید شماره مجازی یکتا پنل مراجعه کرده و متناسب با پیامرسان و کشور مورد نظرتان ، هزینه ای اندک بپردازید تا در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید شماره مجازی

خرید شماره مجازی همیشه یکی از دغدغه های کاربران فضای مجازی بوده چرا که بسیاری از افراد از آگاهی کافی برخوردار نبوده و صرفاً به دنبال ارزانترین پنل شماره مجازی می گردند. بهتر است بدانید شماره مجازی متناسب با کار شما تهیه شده و از طریق یکتا پنل حق انتخاب کشور و شبکه اجتماعی مورد نظرتان برای احراز هویت میسر می باشد. از ویژگی های شماره مجازی عمدتاً باید به بدون ریپورت بودن شماره ، قیمت ، کشور و سرعت تحویل اشاره نماییم که جز نکات ویژه در هنگام خرید تلقی می گردد.

 

شماره مجازی چیست ؟

همانطور که نام انگلیسی Virtual Number گویای همه چیز می باشد ، شماره مجازی به نوعی سیمکارتی در فضای اینترنت می باشد که وجود خارجی نداشته و شما برای دریافت پیامک می بایست به اینترنت وصل باشید. امکان استفاده از این شماره مجازی در فضایی خارج از بستر اینترنت امکان پذیر نبوده چرا که اصلا نسخه فیزیکی ندارد. سیمکارت های سنتی رفته رفته جای خود را به شماره مجازی اینترنتی داده و خیال شما را از بابت به سرقت رفتن سیمکارتتان راحت خواهد کرد. به وسیله شماره مجازی های پیشرفته که در اپلیکیشن هایی نظیر تکست نو یا تکست پلاس عرضه می گردید ، امکان برقراری تماس و ارسال پیامک محیا بود و بدون داشتن نسخه فیزیکی SimCard می توانستید از طریق اپلیکیشن ها از شماره مجازی ارزان خود استفاده نمایید. دقیقاً نقطه عطف و پیشرفت ماجرا استفاده از سیم کارت هایی تحت عنوان شماره مجازی بوده که بسیار ارزان و مقرون بصرفه می باشد.

 

 

بدون دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!
اولین امتیاز رو بده!