خرید ری اکشن تلگرام ارزان

❤️ خرید ری اکشن پست تلگرام ❤️

خرید ری اکشن تلگرام

کاربران تلگرام اکنون می توانند به یک پیام خاص با ایموجی واکنش نشان دهند. واکنش‌ها برای همه چت‌های خصوصی فعال هستند، اما برای چت‌های گروهی و کانال‌ها، مدیران تصمیم می‌گیرند که آیا این ویژگی می‌تواند روشن باشد یا خیر. هر واکنش با انیمیشن منحصر به فرد خود ظاهر می شود.

به خاطر داشته باشید که یک Reaction «پیش‌فرض» وجود دارد که برای همه چت‌های خصوصی تنظیم شده است. کاربران می توانند به تنظیمات بروند و آن را به دلخواه خود تغییر دهند. در اندروید، کاربران می توانند به تنظیمات چت > واکنش سریع بروید. در iOS، آنها می توانند به Stickers and Emoji > Quick Reaction بروند. پس از انجام تنظیمات، واکنش دلخواه خود را از لیست انتخاب کنید، که می تواند برای اکثر پیام ها واکنش پیش فرض شما باشد. (در نسخه های مختلف تلگرام ممکن است متفاوت باشد) … مدیران می‌توانند واکنش‌ها را از طریق صفحه اطلاعات گروه یا کانال خود > ویرایش > واکنش‌ها کنترل کنند.

برای برقرار کردن تعامل بیشتر با کاربران و به چالش کشیدن کاربران کانال خود ، حتماً قابلیت ری اکشن را فعال کنید. قابلیت ری اکشن تلگرام که در نسخه های جدید تلگرام موجود می باشد یک ابزار کارآمد برای ایجاد فضای صمیمی بر بستر کانال تلگرام برای کاربران می باشد که مشوق ماندن کاربران در کانال شما خواهد بود.

بله به صفحه خرید ری اکشن آمده اید!

تعجب نکنید یکتا پنل به عنوان یک فروشگاه ارائه دهنده خدمات تلگرام بوده که انواع خدمات را برای شما فراهم کرده است و در یک چشم بر هم زدن می توانید خرید خود را انجام دهید. ری اکشن همانطور که از معنای انگلیسی کلمه آن مشخص است ، به معنای واکنش بوده و در اصل برای واکنش نشان دادن کاربران به یک خبر می باشد. برای افراد مختلف داشتن ری اکشن های زیاد به یک دغدغه تبدیل شده است، اما با تیم عضو فیک شما می توانید با تهیه ری اکشن یا خرید ایموجی تلگرام ، کار خود را آسان کنید.

YektaPanel.Com یکی از قدیمی ترین و بهترین فروشگاه های ارائه خدمات تلگرامی بوده که با داشتن سابقه طولانی نسبت به سایر فروشگاه ها و ارائه قیمت رقابتی به خصوص ری اکشن ارزان توانسته جایگاه بالایی را نزد کاربران خود بدست آورد. شما مشتریان عزیز با تهیه ری اکشن تلگرام می توانید جذب ممبر خود را نیز بالا ببرید.

 

هنگامی که کاربران به کانال شما مراجعه می کنند و در عضویت یا عدم عضویت خود تشویش دارند ، کانال شما با داشتن ری اکشن های متعدد می تواند آنها را جذب کند. پس در خرید ری اکشن تلگرام درنگ نکنید. تیم عضو فیک با امکان تایمر گذاری و واریز ری اکشن تلگرام به صورت تدریجی ، از شناسایی در سیستم های تقلب کانال ها جلوگیری به عمل می آورد.

افزایش ری اکشن تلگرام

افزایش فوری ری اکشن تلگرام + هدیه رایگان

ری اکشن تلگرام (فوری)

افزایش فوری ری اکشن تلگرام + هدیه رایگان

توجه داشته باشید برای سفارش ری اکشن برای کانال خصوصی باید به پشتیبانی مراجعه نمایید و در صورت خرید از طریق پنل ، هزینه سوخت می شود

50 عدد
خرید ری اکشن مثبت تلگرام

ایموجی های 👍🤩🎉🔥❤🥰👏🏻

تکمیل فوری 🚀 + افزایش ویو

سفارش ری اکشن با قیمت عالی

[خودکار و همراه با هدیه]

2,500تومان
سفارش
100 عدد
خرید ری اکشن قلب تلگرام

ایموجی ❤ 🚀 تکمیل آنی

+ افزایش ویو در کنار بالا رفتن ری اکشن

خرید reaction کانال

[خودکار و همراه با هدیه]

5,000تومان
سفارش
100 عدد
خرید ری اکشن 👍تلگرام

ایموجی 👍 با سرعت باورنکردنی

+ افزایش ویو پست مورد نظر

سفارش ری اکشن کانال ارزان

[خودکار و همراه با هدیه]

5,000تومان
سفارش
سفارش ری اکشن برای کانال تلگرام

هر ایموجی سرویس منحصربفرد خود را داشته و می توانید از این آپشن استفاده نمایید. یکتا پنل نیز در قسمت سرویس های دستی امکان ثبت سفارش ایموجی دلخواه شما را فراهم نموده

اگر لینک پست و سرویس مد نظرتان را به درستی انتخاب نموده باشید ، بلافاصله پس از خرید ری اکشن تلگرام ، ری اکشن برای شما انجام می گردد و نیاز به سپری شدن زمان خاصی نیست.

در صورتی که پست مورد نظرتان دارای ایموجی پرمیوم باشد ، بله امکان پذیر است.

با توجه به نیاز مبرم کاربران ، پکیج های افزایش ری اکشن مختلفی در سایت برای خرید وجود دارد که می توانید از بین سرویس های مخلوط ، مجزا ، ری اکشن های مثبت یا منفی یکی از محصولات را انتخاب و خریداری نمایید.

تلگرام در آخرین اپدیت خود واکنش ها یا همان ری اکشن را برای اشتراک گذاشتن واکنش کاربران نسبت به پیام ها یا پست های کانال ها اضافه کرده است. برای مثال شما با کلیک بر روی ایموجی می توانید به آن پیام واکنش نشان دهید یا با لمس سایر ایموجی ها یکی از آنها را انتخاب کنید.

 

ری اکشن تلگرام چیست ؟

شما با کلیک کردن روی پست یک کانال تلگرامی میتوانید تعدادی ایموجی تلگرام مشاهده کنید که با کلیک کردن روی یک ایموجی میتوانید واکنش (ری اکشن) خود را نسبت به پست درج شده داخل کانال مشخص کنید. لازم به ذکر است که بعضی از ادمین های کانال های تلگرام این قابلیت را در کانال خود غیرفعال کرده اند و امکان خرید ری اکشن برای چنین کانال هایی وجود نخواهد داشت.

 

خرید ری اکشن تلگرام

شما می توانید از طریق یکتا پنل اقدام به خرید ری اکشن یا خرید ایموجی (شکلک) تلگرام کنید. تنها کافیست در حین سفارش در فیلد لینک ، لینک پست مورد نظر خود را درج کرده و در قسمت توضیحات سفارش نیز ایموجی مورد نظر خود را درج کنید. در صورتی که در حین خرید ری اکشن ، ایموجی مورد نظر خود را درج نکنید به طور خودکار سیستم برای شما ایموجی ❤ را به پست مورد نظرتان ارسال می نماید.

اولین امتیاز رو بده!
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد